Tatry Polskie i Tatry Słowackie

16 maja klasy 2b i 2g rozpoczęły trzydniową wycieczkę w Tatry. W tym dniu pogoda nie rozpieszczała, bo po kilku upalnych tygodniach, właśnie na naszą wycieczkę się rozpadało! Zdziwienie było spore, kiedy po całej deszczowej podróży w Zakopanem było sucho. Już pierwszego dnia zdobyliśmy Wielki Kopieniec, skąd roztaczały się przepiękne widoki. Następnie wędrowaliśmy równie malowniczą Doliną Olczyską.

Drugi dzień był jeszcze ciekawszy – po śniadaniu wyjechaliśmy na Słowację, gdzie najpierw zwiedziliśmy niesamowitą jaskinię Bielańską, a następnie spacerowaliśmy w koronach drzew w Bachledovej Dolinie. Aby dotrzeć do tej drewnianej kładki musieliśmy przejść niełatwą trasę górską. Tym razem dodatkowym utrudnieniem stał się padający deszcz. Było kilka wywrotek, spektakularnych zjazdów po błocie i bolące nogi, ale najważniejsze jest to, że wszyscy dali radę! Kulminacyjnym momentem była wspinaczka na 32 metrową wieżę z solidną „trampoliną” na środku, mogącą pomieścić kilka naszych wycieczek równocześnie. Nie wszystkim wystarczyło odwagi, żeby sobie tam poskakać. Po tak aktywnie spędzonym dniu, wróciliśmy do Zakopanego na zasłużony odpoczynek.

Trzeci dzień wycieczki był najbardziej „luźny”, odbyliśmy spacer po Krupówkach, zakupiliśmy pamiątki i prezenty, a około 20.00 wróciliśmy bezpiecznie do Rzeszowa.

Mimo kapryśnej pogody te trzy dni były dla wszystkich cudowną i niezapomnianą przygodą.

Opiekę nad nami w czasie wycieczki sprawowali: p. Sławomir Fugas, p. S. Tomaka i p. W. Myśliwiec.